Open Abbenes gaat niet door!

24 maart 2020

Beste toernooitijgers,

na de persconferentie van gisterenavond waarbij we hebben geleerd dat er tot 1 juni geen evenementen mogen worden georganiseerd, heeft de open toernooi commissie van SV Abbenes een whatsapp overleg gehad. Uitkomst: de commissie heeft besloten om het open toernooi dit jaar niet verder te organiseren. De poster lag klaar om bij de verenigingen te worden opgehangen, persbericht was geschreven, maar ons toernooi zit te kort op de 1 juni datum van het kabinet.

Wij willen de sponsoren die al toezegging hadden gedaan bedanken voor hun sponsoring, we hopen dat we in 2021 weer een beroep op ze mogen doen. We hebben vanmorgen de sponsoren en de KNLTB laten weten ons toernooi terug te trekken voor dit jaar.

Wij wensen jullie alle gezondheid en later in het jaar weer veel tennisplezier.

Ria, Hannie, Jeroen, Hannelore en Miek